ďťż
Przegl‘daj w‘tek
aaaaJakie byly wasze srednie plony w tym roku??aaaa I co jak ten rok obrodzil??
U mie nie najgozej ale szalu to nie bylo a wiec tak:

przenica-5,1t/ha
jeczmien jary-5,2t/ha
zyto-4,0t/ha
kukurydza 28%-7,5t/ha



Jęczmień tak Ci dużo wydał w tym roku ??? Normalnie nie wierze, jaka masz odmiane? U mnie plony były mniejsze o 1/4.

Żyto 3,5t
Pszenica jara 5t
Jęczmień jary 4,5t
Pszenżyto 5,5t

Collman -- odmiana Antek na 1,2kl ziemi



Aha, czyli tej odmiany nie można siać na byle glebie  ;). Chętnie zapoznam się z tą odmianą. Dzięki ;).

pszenica jara ok 5 T/ha
pszenica ozima ok 5,5 T/ha
jeczmień jary ok 4,2 T/ha
żyto kapitanie ale na ziemni 3a (czyli tam mozna buraki siac ) ok 5 T/ha

owies - 3 tony
żyto - 2,5 tony ;)
pszenżyto - 3 tony
czyli tragicznie można powiedziec

u mnie pomimo suszy nie było tak zle ale sredni polony byłu słabsze o ok 15%....hmmmm niby cos tam kasy sie dostanie ale ze trawa słaba to sie juz nik tym nie zaja bo pierwszy pokos był słaby po długa zima była

a o rzepaku czemu nikt nie napisal :(
u mniwe rzepak na 4,5 kl wydal 3,3 t/ha
przenica na 3,4 kl troche ponad 4t/ha
a burak jeszcze nnie wiem

u mnie burak 45t z ha teraz uwaga żyto ozime ponad 8t z ha jęczmień 5t z ha cebula ozima 3t z morgi a kukurydze na kiszonke to nie wiem jak podac

no a u wuja zboza nie ma ale za to ponad 700 bel sianokiszonki zrobil..

pszenżyto jare ok 3,5t z ha :(


a o rzepaku czemu nikt nie napisal :(
bo nie kazdy rzepak ma... ;)

pszenzyto ozime 4,7
mieszanka 3,7
kukurydza na kiszonke dosc slabo
trawy 1 pokos bdb 2 bardzo słaby 3 słaby

pszenica 6t/h
jeczmień 4,5t/h
ziemniaki 40t/h

u sąsiad sypnął owies 6,5t/hapoprostu szok. siał rozsiewaczem. przyjechał z 2 przyczepami odjechał z 4

pszenica 11t\ha
pszenzyto 9t\ha
jeczmien 6t\ha
rzepak 5t\ha
buraki cukrowe 88t\ha


pszenica 11t\ha
pszenzyto 9t\ha
jeczmien 6t\ha
rzepak 5t\ha
buraki cukrowe 88t\ha


hehe w tym roku ci tak urodziło?:P

w 2006 a co?

pszenica ozima 6,5t/ha
pszenżyto ozime 4t/ha
rzepak 4,5t/ha
jęczmień jary 5,5/ha
zimniaki 37t/ha
buraki cukrowe 63t/ha


archeo